אמנת השירות לניב הנדסה בע"מ


אמנת השירות

 

מנכ"ל ומייסד החברה, אינג' אילן מסיקה

"אמנת השירות שלנו מגדירה את רמת השירות המוקפדת, היסודית והמקצועית, שאנו מספקים לכל אחד מלקוחותינו.  אמנת השירות מספקת מענה מקיף בכל נושא תיאום ציפיות מול הלקוחות.

החזון שלנו הוא להמשיך ולהוביל במדינת ישראל ברמת שירות גבוהה ובלתי מתפשרת. חרטנו על דגלינו להמשיך ולהעניק לכל לקוח חווית שירות אישית, ייחודית ואיכותית.

הערכים העומדים לנגד עינינו הם : אמינות, מיקוד בצרכי הלקוח, מצוינות  ארגונית, עבודת צוות, אחריות, מחויבות אישית, עמידה בלוחות זמנים, וכמובן – מוצר מוגמר ואיכותי.

אצלנו כל אלה יבואו יחדיו לידי ביטוי בתחום השירות, כמו בכל אחד מתחומי העשייה שלנו".

 

למה אנחנו מתחייבים

שירות לקוחות

אנו מתחייבים : עובדינו יעניקו לכם, הלקוחות, יחס אישי ואדיב המלווה בחיוך, נימוס וכבוד .

אנו מתחייבים : למעורבות , הקשבה והבנת הצרכים שלכם.

אנו מתחייבים : להגדרת צורכי הלקוח ובהתאם לכך נסייע לכם בכל הנדרש – לאורך כל הדרך.

אנו מתחייבים : לנהוג  ביושרה, בהגינות ובשקיפות מלאה בפניכם.

אנו מתחייבים : לשמור על פרטיותכם.

המידע שאתם מעבירים לנו הינו דיסקרטי לחלוטין.

אנו מתחייבים:  שכל פניותיכם יתועדו.

מהלך זה הינו חלק מהשירות שלנו להבטחת טיפול, בקרה, ומעקב עד לסגירת מעגל.

אנו מתחייבים : למדידה, בקרה והפקת לקחים של שביעות רצונכם באמצעות סקרי משוב לגבי ביצועי העובדים והספקים הרלוונטיים.

אנו מתחייבים : לקוד לבוש מכובד, מסודר ונקי.

אנו מתחייבים : להיענות לפניות הטלפוניות שלכם בתוך יום עסקים אחד, ולהודעות בכתב – תוך 7 ימי עסקים לכל היותר.

אנו מתחייבים : לטפל בפניותיכם בכל נושא בתחום השירות בכל האמצעים ותשומת הלב הנדרשים, זאת תוך 2 ימי עסקים מיום קבלת הפניה.

בכל מקרה בו לא עמדנו בציפיותיכם -אנו מתחייבים לטפל בנושא תוך 1 ימי עסקים ממועד הפניה למוקד שירות הלקוחות.

אנו מעמידים לרשותכם כתובת לפניות באמצעות דוא"ל, טלפון, פקס ובאמצעות אתר האינטרנט.

דוא"ל service@laniveng.co.il

טלפון 04-622-4949

פקס  04-622-4948

אתר WWW.LANIVENG.CO.IL

 

שיווק פרסום ומכירה

אנו מתחייבים לפרסם מידע שיווקי אמין ומקיף, שיאפשר לכם, הלקוחות, לקבל את ההחלטות הנכונות והטובות ביותר עבורכם ועבור יקיריכם.

אנו מתחייבים למכירה אמינה, וזאת לאחר שבצענו ביחד איתכם תהליך יסודי של בדיקת צרכים בצד יכולות פיננסיות.

אנו מאמינים ששיתוף פעולה מלא יוביל להתאמת המענה המיטבי עבורכם.

אנו מתחייבים להעסיק אנשי מכירות מקצועיים, המכירים את הפרויקטים וסביבתם. אנשי המכירות שלנו יספקו לכם מידע אמין, מקיף, מלא ומפורט, הכולל גם את המשמעויות הנלוות, כגון: סביבת המגורים, האוכלוסייה והקהילה.

אנו מתחייבים, כי היועצים המשפטיים המייצגים אותנו מולכם, יגלו גמישות והגינות במשא ומתן, תוך עמידה בלוחות הזמנים המובטחים.

אנו מתחייבים, כי היועצים המשפטיים המייצגים אותנו ישיבו לכל פניה  מפניותיכם- בתוך7  ימי עסקים ממועד קבלתה, ויעמדו לרשותכם במהלך הקמת הפרויקט, בתהליך קבלת הנכס והאכלוס, וגם אחריו.

אנו מתחייבים להסכם רכישה הוגן מול כל אחד מלקוחותינו.

 

כספים

אנו מתחייבים להעמיד לרשותכם נציג הנהלת חשבונות, שילווה אותם לאורך כל תהליך הרכישה, הבניה ובעת קבלת הנכס.

אנו מתחייבים לאזכר אתכם בכתב על כל תשלום שיש לבצע, וזאת תוך7  ימי עסקים מראש.

אנו נפיק עבורכם ונספק לכם "מצב חשבון" עדכני בכל עת, לפי דרישה.

אנו מתחייבים, כי הטיפול בהתחייבות לרישום משכנתא עליו אנו מתבקשים לחתום לטובת הבנקים למשכנתאות, יבוצע בתוך 7 ימים מיום המצאת המסמכים הרלוונטיים.

אנו מתחייבים להמציא עבורכם ערבויות כנדרש לפי חוק המכר, במועד הקבוע בחוק.

 

הפרויקטים שלנו הם החלום שלכם.

 

תכנון בנייה והתאמות אישיות

אנו מתחייבים לתכנן פרויקט המגורים שלכם בצורה המקצועית והאחראית ביותר, תוך התייחסות מרבית לביטחונכם ולנוחותכם.

אנו מתחייבים להעמיד לרשותכם את הספקים וקבלני המשנה העומדים בתקנים הנדרשים, ובמדדי האיכות והשירות הגבוהים ביותר.

אנו מתחייבים להעמיד לרשותכם מפרט טכני מגוון ואיכותי, המותאם באופן ייחודי לכל פרויקט.

אנו מתחייבים לספק לכם ליווי אישי, באמצעות מתאם תכנון ושירות. הליווי ייעשה החל מרגע חתימת הסכם הרכישה, לאורך כל תקופת הבניה ועד למסירת הנכס.

מתאם התכנון והשירות יפעל במקצועיות, אדיבות, ומתוך מחויבות מלאה להבנת צרכיכם.

מתאם התכנון והשירות יהיה זמין עבורכם הן במענה טלפוני והן בדואר אלקטרוני, וזאת בימים מוגדרים מראש, בין השעות 9.00 בבוקר עד 17.00 אחר הצהריים. כל הודעה שתושאר במהלך היום תיענה תוך 2 ימי עסקים .

אנו מתחייבים למעורבות ושותפות מלאה אתכם בתהליך בניית הנכס, במגבלות הביצוע והתכנון.

אנו מתחייבים, כי בכל סוגיית שינויים ותוספות שתבקשו מאיתנו – נספק לכם את הגמישות המרבית האפשרית, בכפוף למגבלות התכנון, הביצוע והדין.

אנו מתחייבים לתאם ציפיות אתכם כבר בפגישה הראשונה לגבי אופן ניהול התהליך: לוחות זמנים, מידת מעורבות הלקוחות, ופירוט מלא על התקדמות הבניה.

אנו מתחייבים לעדכן אתכם אחת לחודש על התקדמות הפרויקט באמצעות דף ה-פייסבוק הרשמי של החברה. www.facebook.com/laniveng

אנו מתחייבים, כי הבניה תתבצע בהתאם לתקינה הישראלית הרשמית, דרישות החוק ותקני האיכות.

אנו מתחייבים לבקרת איכות הביצוע בכל תהליך הבניה, על פי  תקן האיכות הבינלאומי ISO 9001 .

לאלו מכם שיתאמו מראש ביקור בנכס בעת תהליך הבנייה –

אנו מתחייבים לשמירה על בטיחות מרבית, שתאפשר לכם לבקר בנכס שרכשתם ובכל הפרויקט ללא חשש. בעת הסיור, אנו נספק לכם את כל אמצעי הבטיחות הנדרשים

 

קבלת הנכס ושירות לקוחות לתקופת האחריות

אנו מתחייבים למסור לכם את הנכס, על פי החוזה וההסכם שנחתם בינינו.

אנו מתחייבים לעדכן אתכם חודשיים מראש על טווח מועדי קבלת הדירות בפרויקט.

אנו מתחייבים לתאם איתכם את המועד המדויק של קבלת הנכס שרכשתם.

אנו מתחייבים שאתם תוזמנו לסיור טרם קבלת הנכס, על מנת להתרשם מאיכות הביצוע. בסיור תוכלו לבדוק, כי השינויים שהזמנתם, כמו גם מלאכות הבניה והגמר, בוצעו לשביעות רצונכם.

אנו מתחייבים, כי במידה ויתגלו במהלך הסיור, ליקויים ו/או אי התאמות, אנו נתקנם, במידת האפשר, עד למועד קבלת הנכס.

אנו מתחייבים להעמיד לרשותכם, במהלך חודשיים טרם מועד קבלת הנכס, את נציג החברה או מטעמה, שיהווה כתובת לכל שאלה בנושא קבלת הנכס, התהליך וההכנות הנדרשות.

אנו מתחייבים, כי הנכס שיימסר לכם יהיה נקי וללא ליקויים.

אנו מתחייבים, כי במידה ויימצאו ליקויים במעמד המסירה,  נתחיל את תיקונם אותם תוך 7 ימי עסקים .

 

שירות לקוחות לאחר קבלת הנכס

לאחר קבלת הנכס עומדת לרשותכם מחלקת "שירות לקוחות – בדק", שתעניק לכם שירות החל מכניסתכם לנכס ועד לסיום תקופת הבדק והאחריות, בהתאם לחוק המכר.

מחלקת "שירות לקוחות – בדק" תהיה זמינה לפניותיכם בימים א'-ה' בין השעות 9.00 עד 15.00. כל הודעה שתושאר, תיענה תוך 2 ימי עסקים מקבלתה.

אנו מתחייבים למענה ראשוני בתוך 1 ימי עסקים לכל הפניות הבאות:

*קצר מקומי במערכת החשמל בדירה.

*קצר/ליקוי במערכת החימום בדוד החשמל בתקופת החורף.

*פיצוץ מקומי בצנרת מים.

*סתימה במערכת הביוב.

*ביקור נציג לבדיקת מקור חדירת מי גשם לדירה.

*נפילת חיפוי חיצוני.

*ליקוי בטיחותי במבנה ובגדרות הפיתוח.

*תקלה בתריס בחשמלי בויטרינת הסלון.

*תקלה בנעילת דלת הכניסה.

אנו מתחייבים לספק שירות חירום, הפועל 24 שעות ביממה,

7 ימים בשבוע, לכל פניה דחופה שאינה סובלת דיחוי, וזאת בשתי התקלות הבאות:

*קצר במערכת החשמל בכל הדירה.

*פיצוץ בצנרת המים המרכזית של הדירה ושל הבניין.

אנו מתחייבים לטפל בכל פניה אחרת עד 45 ימי עסקים מיום קבלתה.

אנו מתחייבים למתן תזכורת טלפונית יום קודם הגעת צוות תיקוני הבדק מטעם החברה.

אנו מתחייבים, כי צוות התיקון יפרט ויסביר לכם את מהות הליקוי, את אופן הטיפול בו, כולל הצבת לוחות הזמנים עד לפתרון הבעיה.

אנו מתחייבים, כי במידה וייגרם לכלוך בדירה במהלך הטיפול בליקוי, ינקה אותה הצוות עם סיום עבודתו, ויותיר את הדירה נקייה .

" לניב הנדסה בע"מ " – מצוינות ואמינות לאורך כל הדרך"

 

 תרבות השירות של "לניב הנדסה" צמחה משילוב של תרבותה הארגונית, המתבטאת באמנת החברה.

ניהול מקצועי, ביצוע יסודי של כל פרט ופרט-  ושירות ללא דופי – כל אלו מבטיחים לכם בית מגורים בטיחותי, איכותי ונוח, במועד שסוכם.

 

"לניב הנדסה בע"מ" מאמינה בקיום הבטחות ללקוח. החברה בונה את אמונו בה. מאות לקוחותינו המרוצים מעידים,

כי האמון נשמר לאורך זמן.

לראיה –לקוחות רבים חוזרים אלינו עם הזמנות נוספות, ביניהן: רכישת דירה נוספת, הזמנות לביצוע עבודות, והמלצות לחברים שהתרשמו מהבנייה המושלמת והשירות שאנו מספקים,  מספקת, ואף הם רוצים לרכוש נכס מאיתנו.

כל אחד מלקוחותינו הרבים מהווה בפני עצמו את בסיס כוחה של "לניב הנדסה בע"מ". תודות לאלפי לקוחות מרוצים הן מהביצוע והן מהשירות האישי , צמח המוניטין של החברה, והיא מהמובילות בענף הנדל"ן הישראלי.

תפיסת השרות של "לניב הנדסה" נשענת על הרצון להעניק ללקוחותיה מוצר איכותי ביותר העונה על כל הדרישות  והצרכים באופן המיטבי.

לרוכש נכס –החברה מספקת דירה יוקרתית, בטיחותית ואיכותית, העונה על כל התקנים והדרישות. אנו שמים דגש על מפרט טכני עשיר, על נוחות ואווירה נעימה וביתית.

לקבלן ולספק – החברה עומדת בלוחות הזמנים לביצוע העבודה והתשלום.

לעובד – מקום העבודה הטוב ביותר לעבוד בו לפרנסתו.

 

השירות והאיכות שלנו – השקט הנפשי שלכם

 לניב הנדסה בע"מ" מייצרת בתי מגורים יוקרתיים ואיכותיים, ומוסרת אותם במועד.

המחויבות המלאה שלנו מקנה לכל לקוח שקט נפשי.  יש על מי לסמוך !

לחברה יש חוסן כלכלי, יכולת הביצוע הטובה ביותר, והרבה רצון טוב. החברה מחויבות לעמוד בכל ההתחייבויות אותן היא נוטלת על עצמה.

חברת "לניב הנדסה" בע"מ רואה בשקט הנפשי של לקוחותיה  בחוויה הנעימה שלהם מהרכישה ומהשירות, ובשביעות הרצון שלהם – יעד מרכזי וחלק בלתי נפרד מהמוצר שלה.

לכן איגדנו יחד את מחלקות השירות, השיווק והמכירות תחת "אגף יחסי הלקוחות" של "לניב הנדסה בע"מ".

החברה מקפידה למדוד בתדירות קבועה את מידת שביעות הרצון של לקוחותיה, ולייחד לנושא זה משאבים רבים.

מערכת שלמה מופקדת על תחום זה, והיא כולל: מוקד שירות מתקדם, נציגי שירות, ומתאמי תכנון. בנוסף לזאת, צוותי בדק מקצועיים מספקים מענה שוטף, מיידי ואיכותי לצרכיו המיוחדים של כל לקוח.

 

חוויית שירות- לאורך כל הדרך

 

ב"לניב הנדסה" מאמינים שהנאה בעשייה תורמת להצלחה.

המוטו שלנו : מקצועיות ומיומנות, בצד אווירה נעימה ומחויכת, הן בין עובדי החברה והעובדים מטעמה -לבין עצמם, והן בינינו לבין כל לקוח.

האווירה הטובה בחברה שומרת על מוטיבציה גבוהה ותפוקה מעולה בקרב העובדים. המרוויחים הגדולים הם הלקוחות שלנו, שמקבלים חווית שירות ייחודית ללא מתחרים בענף הנדל"ן.

נציגי החברה מקבלים כל אדם שמתעניין בנכס במאור פנים, נפגשים עמו באופן אישי, ושומעים ממנו על הצרכים והרצונות שלו, בצד היכולת הכלכלית. כל מתעניין מקבל מידע מקיף ומפורט על הנכס, על הפרויקט הכללי ועל סביבת המגורים. הליווי האישי נמשך גם לאחר החתימה בין הצדדים על הסכם הרכישה. הליווי הינו לאורך כל תהליך הבינוי, בשלב קבלת הנכס, ועוד שנים לאחר מכן.

חווית השירות שלנו ייחודית וללא מתחרים בענף הבינוי והנדל"ן.

 

ב"לניב הנדסה" כל לקוח מטופל

 

עבור החברה, כל לקוח הוא עולם ומלואו, ובהתאם לכך נוהגים בו. כל בעיה וכל נושא מטופלים ומתועדים במערכות המידע המתקדמות שלנו לשם מעקב ובקרה.

בנוסף, מבצעת החברה סקרים בשלבים השונים של התהליך במטרה ללמוד על מידת שביעות הרצון של הלקוח מהשירות ומהצוות. כל זאת במטרה להפיק לקחים, להשתפר, ולהמשיך לספק לכם את המענה המושלם.

 

Comments are closed.